El primer pas és tallar en rodanxes d'un centímetre aprox. les albergínies i deixar-les mitja hora en aigua i sal per evitar l'amargor.
Mentrestant pelem els tomàquets i els fiquem dins una paella amb pebre bo, sal i una mica de sucre per llevar l'acidesa. Ho deixem a foc molt baix durant mitja hora.
Tallem també en rodanxes els carabassons, les patates pelades i els pebres. És important recordar que no s'han de pelar els carabassons ni les albergínies.
A continuació comencem a fregir tota la verdura per separat: els carabassons, les albergínies, els pebres i les patates.
Per altra banda salpebram i enfarinolam el peix, en aquest cas la rajada, i també la fregim.
Un cop fregit anem col·locant-ho dins una safata creant sostres: les albergínies, els carbassons, les patates, els pebres i per sobre la salsa de tomàquet. Al final hi afegim el peix, tot i que també es pot servir amb un ou fregit, llom de porc, o fins i tot sol.